Muistilista

• Voit lisätä muistilistalle tuotteita.

Lähettämällä muistilistan sähköpostiisi, saat kyseisten tuotteiden tuote-esitteen ja käyttöturvallisuustiedotteen PDF-muodossa.

LähetäTulosta

8.2.2019

Kiilto-tuotekirjasto julkaistu ProdLib-palvelussa

Kiilto tarjoaa suunnittelijoille nyt laajan valikoiman rakentamiseen liittyvää ajantasaista materiaalia ProdLib-palvelussa. Kiilto-tuotekirjastosta on saatavilla ladattavia detaljeja ja dokumentteja liittyen muun muassa märkätilarakentamiseen ja tiivistämiseen.

Tuotekirjastosta löytyy laaja kokoelma suunnittelijalle hyödyllisiä dokumentteja.
"Palvelun avulla suunnittelijat pääsevät sekä vertailemaan että valitsemaan järjestelmiä ja tuotteita ja varmistamaan niiden tekniset tiedot. Suunnittelija voi käyttää suoraan AutoCAD-ohjelmasta ProdLib-tuotekirjastossa olevia detaljeja ja lisätä ne suunnitelmiinsa. Kosteudenhallinnan tiukentuessa olemme koonneet myös kattavan huoltokirja-aineiston sekä ajankohtaista tietoa suunnittelijan tueksi. Näin huoltokirja-aineisto ja laadunvarmistusdokumentit voidaan ladata käyttöön järjestelmittäin valmiina paketteina – vaivattomasti", kertoo Kiillon rakentamisen projektipäällikkö Tanja Starck.

ProdLib-tuotekirjaston käyttö on suunnittelijoille ilmainen.

Lataa Kiillon suunnittelumateriaali ProdLib-tuotekirjastosta